Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 5. juni 2016

Tak for en skøn dag


...  Blogtræf i Kolding i dag - det var en dejlig dag med skønt gensyn blandt mange havebloggere og goddag til enkelte nye.

Den dejligste - og varmeste - sommerdag var rammen om dette års blogtræf i Geografisk Have i Kolding og mange havde benyttet lejligheden til at komme og på hilst på hinanden og få en lille sludder.

Selv uden pavillon (!) gik det fint  - og der blev snakket og hygget.


Så er vi skam klar - det gik hurtigt med at rigge til i dag :)











Der er nu også smukt i selve haven:







Tak til jer allesammen og til Tim for al opmærksomheden.


16 kommentarer:

  1. NØØØJ hvor ser det ud til at have været hyggeligt, hvor er det godt

    SvarSlet
  2. Selv tak... det var megahyggeligt.... og jeg glæder mig allerede til næste gang :)

    SvarSlet
  3. selv tak for en hyggelig dag med en sød modtagelse fra jer alle, når man kommer som helt ny . Glæder mig allerede til gensyn næste år . Hvor er det bare dejlige billeder.
    Kh Marianne

    SvarSlet
  4. 1000 tak for et rigtig hyggeligt blogtræf. Jeg fælte mig rigtig godt tilpas i jeres selskab og jeg har det lige som Marianne at man virkelig følte sig velmodtaget og velkommen. Tak for det.
    Billederne er rigtig gode både af træffet og Geografisk have. Jeg valgte ikke at gå rundt i selve haven for det var for varmt, men det jeg så af haven og plantesalget var rigtig godt og der var virkelig mange spændende planter og ting.
    Istedet hvor vi mødtes synes jeg var godt, det var tæt på men alligevel sådan at roen var tilstede, så man kunne snakke sammen
    Tak for en rigtig god dag alle sammen
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  5. Tusind tak for en skøn dag. Plantemarked ville ikke være det damme uden blogtræf. Fantastisk at se så mange skønne mennesker og at i igen vil stå for initiativet.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  6. Hej ulla

    det ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag - og så var vejret om perfekt!

    Ha en dejlig ny uge:)

    SvarSlet
  7. Tak for sidst - det var en dejlig dag og skønt at hilse på alle igen.
    Knus

    SvarSlet
  8. Tak for en dejlig og varm dag. Hyggeligt at mødes på denne måde.

    SvarSlet


  9. Hej Ulla.
    Tusind tak for en dejlig dag.........og fine billeder fra Plantemarkedet.Men ikke af mine "mormorarme" HA-HA !!!
    Skønt vejr og gode køb.Men lidt træt efter en næsten 14timer lang dag.
    Glæder mig til vi ses igen på søndag.......men sikke da et rend i Jylland.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen.Vil bar lige spørge om du glemte en sort trøje i Kolding?Ellers vil jeg lægge den på bloggen Knus Jette

      Slet
    2. Det er jeg usikker på - kan godt nok ikke lige finde den, men hvis det er min, står der Bonaparte på nakkemærkaten. Vil du tjekke? Tag den evt. med på søndag, så kan vi se.

      Slet
  10. Mange tak for en hyggelig dag. Det er så flot, i bruger tid på at arrangere blogtræffet så mange år i træk :-)

    SvarSlet
  11. Dejligt at se i havde et dejligt blogger træf. Håber en dag det passer ind i min kalender så jeg kan deltage. Det er nu skønt at møde andre haveinteresserede. Hilsen

    SvarSlet
  12. Hvor det oser ud gennem skærmen med sommer hygge og godt humør:-)))

    SvarSlet
  13. Det så ut til å være et hyggelig treff! Så mange flotte planter som var til salgs der :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.