Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 5. juni 2015

Blogtræf Geografisk Have i Kolding


Solskin, planter i massevis, snak og latter og gensynsglæde er ord, der rumsterer i mit hoved efter
dagens BLOGTRÆF i Kolding.

Ingen nævnt, ingen glemt - men jeg talte i hvert fald 21 havebloggere/havebloglæsere :) 

Tak for en meget hyggelig dag til jer alle, hvor var det dejligt at se jer.

Mens vi venter i køen for at komme ind

Tim og Fru Friis i højt humør

"Anemone-teamet"


Pavillonen tøjres forsvarligt at professionelle hjælpere

Udsigt fra bakken 

Alunrod stod på min indkøbsliste, men hvilken skal jeg dog vælge...




Vi købte også dette skønne træ,
en søjle blod-bregne bøg "Red Obelisk"




Hosta i lange baner

Smukke azalea og hosta i Geografisk Have


Tusind tak til dig, Jette - du er en perfekt Blogtræf-makker :)




24 kommentarer:

  1. TAK FOR SIDST..... det var fan'me hyggeligt....... det burde vi gøre oftere :) :)
    og tilgiv mig.... jeg "låner" nogle af dine gode billeder til min blog :) (håber at det er ok.... ellers send mig en sviner, og jeg sletter dem)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for sidst til dig også, du var en rigtig guttermand til at hjælpe os med pavillonen - så du låner bare nogle billeder som tak :)

      Slet
  2. Det er bare en god tradition at holde blogtræf denne dag dette sted. Desværre er det lidt langt for mig, men så er det hyggeligt at se billeder af jer og læse om træffet. Skøn stemning ser det ud til og hvor var det dejligt at vejret var med jer i år:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt en god tradition, og nu var det jo fjerde gang, så man kan da godt sige "tradition". Ærgerligt at der er så langt fra Sjællland - men måske kan du slå dig sammen med nogle andre fra "øen" - der var faktisk flere sjællændere til stede i dag.
      Heldigvis kom du også på udflugt i dag, læste jeg lige :)

      Slet
  3. Det lader til du/I har haft en dejlig dag....og skønt med solskin...Endelig! :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak til jer begge for en superhyggelig dag i dejligt selskab. Jeg regner med vi holder 5 års jubilæum i blogteltet til næste år. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør vi da - så kan det være vi skal være ekstra opfindsomme...

      Slet
  5. Tak for sidst - dejligt at ses igen, det sker jo ikke så tit :) og I havde tjek på både kamera og batteri, så kom der lidt flere billeder i indlægget :)
    Jeg fik ikke smagt småkagerne :)
    Knus og god nat, nu er jeg træt.
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. ...Fik du ikke smagt småkagerne - altså... det er jeg da ked af.
      Håber det var en god aften til fødselsdag.

      Slet
  6. Mange tak for sidst, det var en virkelig en hyggelig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var det - vi tænker jo nærmest at det var ganske vellykket :)

      Slet
  7. Tak for en hyggelig dag, hvor man fik snakket med andre haveinteresserede. Dejligt med initiativrige mennesker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det var dejligt for mig at møde nye bloggere også :)

      Slet
  8. Tak for en super dag. Hvor er det skønt at i vil stå for at samle folket hvert er, det er bare så hyggeligt.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. ... det vil vi i hvert fald gerne. Skønt at se at folk nød hinandens selskab.

      Slet
  9. 1000 tak til jer for i samler os, det var simpelthen en fantastisk oplevelse at møde jer alle sammen og få snakket og grinet. Hvor er bloggere altså bare et skønt folkefærd.
    Tak for dejlige småkager, jeg fik vist spist dem fru Høneballe ikke fik :o)
    Kram og på gensyn næste år (der må vi have Lisbeth "Contryliv" med i vognen)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda, det var dejligt at hilse på dig og herligt at du fik mødt nogle du ikke kendte i forvejen. Ja, I må have det ordentligt organiseret til næste år. Datoen kender I jo :)

      Slet
  10. Hej Ulla.Jeg siger også tusind tak for en dejligt dag i Kolding.Det var bare en skøn dag i selskab med så mange bloggere.Og dejligt at i stadig gider at sætte telt op og bage dejlige småkager.
    Og hvor er det dejligt at så mange bakker op om træffet.Møder gerne op igen til næste år...............selvom jeg var lidt brugt i går efter en 12 timers dag.
    Rigtig god weekend til jer begge knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Når I nu er så flinke at komme, så sætter vi da gerne rammerne - det var virkelig en fin dag i går, og jeg går stadig rundt med et smil på læben.

      Slet
  11. Sikke et fantastisk træf! Superhyggeligt at få snakket med dig og mange andre bloggere - tak for indsatsen, jeg kommer gerne igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en rigtig fin dag og tydeligt at folk hyggede sig og snakkede på kryds og tværs, det var skønt at se.

      Slet
  12. Tak for en skøn dag Ulla - og hvor er det fedt, at I gider! :-)
    Knus
    Signe

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.