Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 23. december 2017

Glædelig jul




Med blot et par få praktiske gøremål tilbage i dag varer det ikke længe før julefreden sænker sig over vort lille hjem.

Vi glæder os til et par dejlige juledage sammen med både ældre og yngre generationer og til stille dage med tid til selvforkælelse og afslapning efter et par travle måneder.

Tak for alle jeres søde kommentarer og hilsner, de er blevet nydt og gemt i mit hjerte.


RIGTIG GLÆDELIG JUL



10 kommentarer:

  1. Så fint juletre du har!

    Jeg ønsker deg og din familie en gledelig jul! 🎄🎄🎄

    SvarSlet
  2. Julen er en dejlig tid, hvor der er tid til hygge med vores kære og til dejlig afslapning.
    God jul til dig og Malcolm
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Ulla

    God jul til dig og dine

    SvarSlet
  4. Önskar dig en riktigt God Jul!
    /Marika

    SvarSlet
  5. Jeg har nærmest ligget vandret i dag og ser frem til en afslappet dag i morgen. Rigtig god jul.

    SvarSlet
  6. Så fint et træ, kære Ulla.
    Håber du, Malcolm og familien får nogle dejlige juledage.
    Knus Heike

    SvarSlet
  7. Kære Ulla.
    Det er et fint juletræ med hæklet julepynt, som du selv måske har lavet. Jeg håber du får en hyggelig jul med din familie og får slappet lidt af.
    Jeg nyder at følge din inspirerende blog og glæder mig til det nye år med dejlige havebilleder og også af dit flotte strik.
    Kh Lis

    SvarSlet
  8. GOD JUL till dig med! Njut av maten och vilan...
    Kram från Titti

    SvarSlet
  9. Glædelig jul til jer og ønsket om nogle skønne juledage.

    Klem
    Charlotte

    SvarSlet
  10. Jeg håber at du havde en rigtig dejlig jul, tak for årets mange smukke billeder på din blog

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.