Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 4. oktober 2015

Blot en solnedgang

...  og ikke lige hvorsomhelst...

Vi har nemlig været ved Vesterhavet hele weekenden sammen med en del af familien og det har været så skønt.

At være hjemmefra og i godt selskab og med dejlig mad og drikke.

Så ikke noget haverelateret i dette indlæg, blot fik jeg lyst til at vise hvor smuk solnedgangen tog sig ud i Søndervig i aftes.

Vi gik en lang tur langs stranden, det var næsten vindstille og der var vel stadig en 15°. Sjældent har jeg oplevet så fin en oktober dag som den i går.

Kl. 18.46

Kl. 19.06

Kl. 19.12

Kl. 19.17


Mon ikke I alle har nydt dagene og været i haven her i weekenden. Det bliver vist ikke meget bedre - hvem sagde at oktober er kedelig...


11 kommentarer:

  1. Jo de stille dage er blevet nydt, kan du tro. Smukke billeder af solnedgangen over havet. Tak for at du deler.
    Knus

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder. Jeg elsker Vesterhavet og naturen der ude men bor jo nærmest midt i Jylland, så det er ikke så tit vi kommer der ud.

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.Utrolige smukke billeder du har taget ved Vesterhavet.....................dejligt at komme hjemmefra en gang imellem.
    Vi var en tur i Roskilde forleden....................men havde ikke plads til alle billederne.
    Godaften Knus Jette

    SvarSlet
  4. Hej! Ja oktober har varit fantastiskt, sol och varmt och skönt. Jobbat i trädgården, och haft det fint.
    Härliga bilder du bjuder på.
    Ha det fint!

    SvarSlet
  5. fantastisk smukke billeder du har fået taget.

    SvarSlet
  6. Det er virkelig nogle skønne billeder du deler med os :-)
    Vi har opholdt os i haven en stor del af weekenden og suget til os af det skønne vejr :-)

    SvarSlet
  7. Wow - hvor er det smukt :). Har desværre ikke været i haven. Har hjulpet yngstesønnen i hans nye lejlighed - har været rigtig mor-agtig :))))

    SvarSlet
  8. Nøøøj, hvor er det smukt. Det er den slags øjeblikke og dage som giver os energi til at komme gennem vinteren.
    Her bliver dagene nydt i haven og med en lille tur til JAS i dag.
    Rigtig dejlig dag til jer begge.
    Kh Linda

    SvarSlet
  9. Vidunderlige Vesterhav og Søndervig, længtes efter havet hver gang jeg ser billeder:-) der har vi holdt flere små ferier:-) Meget smukke billeder!

    SvarSlet
  10. Hej Ulla. Supergode billeder. Det var vejret jo helt perfekt til. Det var helt rart at se lidt vesterhavsbilleder.

    SvarSlet
  11. Wouw.... hvor er det smukt! Der har været nogle helt forrygende dage og ikke mindst aftener i den sidste uge. Bare det dog vil blive ved... :o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.