Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 18. maj 2013

Clematis Jan Lindmark

er nu sprunget ud.

Det en clematis gruppe 1, macropetala Jan Lindmark og den skal ikke beskæres.

... En flot fyr, som kun er 2 år gammel her i haven. Den gør det meget godt og jeg vil blot lige vise et par billeder fra i går.

























Hvis I har lyst til at se flere billeder af mit hvide-gule bed med de skønne tulipaner, så blink lige ind på forrige indlæg, hvor jeg har opdateret med billeder.

Ingen tvang... jeg lokker kun :)

Det er lørdag morgen, det er tid til familiefødselsdag og samvær. Det bliver en skøn dag - forhåbentlig også for alle jer :)

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er han skøn ham Jan og du har ret i, at det kunne være en udmærket starter for en novise udi klematisernes verden. Ham må jeg have fat i :-)

    SvarSlet
  2. Jeg var lige ved at tænke, at min er mørkere end din, men det er vist fordi du har taget billederne på en anden måde ind i blomsten.
    God familiefødselsdag.
    Knus

    SvarSlet
  3. Jan og alle de andre klematis er noget så velkomne i år.....et par af mine har desværre lidt noget under vinteren ...bla. min montana har det skidt - men så kan jeg glædes ved dine ;0)

    God pinse til dig og dine
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  4. Det är så fint med klematis, väntar med spänning på mina, om de kommer upp alls, än så länge är det bara alpklematisen, som visar tecken på liv.
    Ha en skön helg /Marika

    SvarSlet
  5. Hej Ulla.Dejligt med en tidlig clematis.Min Multi Blue der står i drivhuset har fire store flotte blomster.
    Jeg har været inde og set dine billeder fra dine nye bede........smukke tulipaner.Nyder også mine nye bede.
    Rigtig god pinse med familien knus Jette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.