Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 17. marts 2012

Anemoner...åh anemoner


Hvilken skøn forårsdag det er i dag. Har været i haven et par timer og klippet flere stauder ned, pillet nusset og nydt anemonerne.

De kan godt lide det dejlige solskin...

Ligesom vi alle kan...













Fortsat god weekend derude :)

12 kommentarer:

  1. Anemoner er skønne, kan godt forstå du går og nyder dem :-)

    SvarSlet
  2. God weekend.
    Anemonerne har en skøn farve.
    VH Nina

    SvarSlet
  3. Så flott anemone og fin farge!

    Ønsker deg en fin lørdagskveld.

    SvarSlet
  4. Ja jeg har også været ude og tage billeder af mine, de er så skønne. Min plante er ikke så fyldig som din, men blomsten er lige skøn for det :o)
    Det har været en rigtig dejlig dag i dag, men det blev lidt køligt til aften.

    SvarSlet
  5. Che bello, ti sono già spuntate le anemoni? Qui non ancora ma le aspetto presto :)

    Saluti

    SvarSlet
  6. Så må det jo være din årstid lige nu... de er også rigtig søde de blå anemoner :o)

    SvarSlet
  7. Ja, du må være lige i dit es, nu hvor de skønne springer ud :-)
    Og hvor er de smukke. Jeg må også have mig nogle blå/lilla anemoner kan jeg godt se på det hele. For de er da bare for kære.

    SvarSlet
  8. Hvor er de dog smukke.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  9. .......mmmmm enddu et skridt i den rigtige retning FORÅR!!!!! Mine Balkan anemoner er dog ikke så langt fremme så jeg må nyde dine hvilket jeg gøre i stor stil :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  10. Wauw de er langt fremme hos dig! De må stå godt, og nyde al din kærlige omsorg.

    SvarSlet
  11. God morgen Ulla. Hold da op - foråret er meget længere fremme hos jer end her hos os nord for Limfjorden. Det var dejligt at se blå anemoner, de er bare så søde. Rigtig god søndag!

    SvarSlet
  12. Jeg har også en blå anemone i en krukke på terrassen - købt hos Remma for billige penge, og hold op hvor den blomstrer. Den jeg havde i haven blev pist væk (måske luge væk?)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.