Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 11. juni 2011

Morgenstemning - pinselørdag

Åh, hvilken morgenstund...  Morgenmad på den lille terrasse ved dammen, blandt roser, storkenæb og clematis. Skønnere start på dagen findes ikke.



Her er en opdatering på "marcipan-rosen"  Queen of Sweden. Der sker ting og sager...



Clematis Propertius står nu kun tilbage med sine frøstande, men den er stadig smuk.




Jeg ved godt, at jeg har vist nærbilleder af dronningebusken tidligere, men nu står den i fuldt flor og er betagende smuk. Undskyld - men jeg kan ikke lade være:


God pinse til jer alle derude.

4 kommentarer:

  1. Ååå! Så skjønt det ser ut! Dejlige billeder:o)

    Ha en fin pinse-aften!
    Knus, Helene

    SvarSlet
  2. Dette var idyll så koselig.
    Herlige bilder du viser.
    God pinse og knus fra Ella :)

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder. Og sikke en underskøn svensk dronning ;-)

    SvarSlet
  4. Den er lige til at spise, den marcipan rose :-D
    Jeg kan heller ikke blive træt af at kigge på min dronningebusk... den er bare så dejlig :-)
    God Pinse til dig også.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.