Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 3. april 2011

Lidt forårsstemning

Vi fik ikke lavet ret meget i haven i dag, men her er lidt billeder fra min tur rundt som indsamler i dag.

Vejret var jo dejligt.



2 kommentarer:

  1. Dejlige forårsbebudere du mødte på din vej i dag. Det regnede da jeg var ude og samle ind, så jeg lignede en drukken mus og var nødt til at gå hjem og skifte tøj på halvvejen :) Men det blev til 2.355,10 kr. - og det var da vist meget godt (fik jeg at vide).

    SvarSlet
  2. Hej Lene - Sejt af dig. Helt så meget fik vi vist ikke i bøssen, men en positiv oplevelse alligevel. Sjovt at se så mange mennesker i haverne på en dejlig forårsdag.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.