Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 15. marts 2011

Velkommen

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere i vores have, og så synes jeg det klinger så skønt!

Velkommen til min blog, som i stort omfang vil komme til at handle om min blomsterverden, men sikkert også handle om andre kreative sider samt løst og fast fra hverdagen.

Dejligt at du læser med - du er velkommen til at lægge en hilsen eller kommentar.

De bedste hilsner fra Ulla

1 kommentar:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.